Tilsyn - Basistilsyn
- Titel:
- Basistilsyn
- Fagsystemsnøgle:
- 1c7b3b31-996e-4245-9712-3df4d0f23487
- Type:
- Tilsyn
- Status:
- Offentliggjort
- Offentliggjort:
- 29-08-2023
Virksomhed
- Navn:
- Landbrugsejendommen v/Kristoffer Serup Hald
- CVR-nr:
- 30233131
- CHR-nr.:
- 55108
- Hovedaktivitet:
- HG § 1 stk 1 - Husdyrbrug der ikke har eller kan få en godkendelse, men med et dyrehold indenfor intervallet 75 < DE ≤ 250 DE (IED grænsen) og som har været omfattet af regelmæssige tilsyn inden 1. august 2017Omfattet af regelmæssige tilsyn Øvrige husdyrbrug større end 3 DE, omfattet af lokaliseringsgodkendelser. Forudsat at disse var omfattet af regelmæssigt tilsyn inden 1. august 2017. Øvrige husdyrbrug, der ikke har en godkendelse/tilladelse med et dyrehold indenfor intervallet 3 < DE ≤ 75 DE og som har været omfattet af regelmæssige tilsyn inden 1. august 2017 Pelsdyrfarme som ikke har en godkendelse, men har været omfattet af regelmæssigt tilsyn inden 1. august 2017, med en produktion i intervallet 25 < DE ≤ 250 DEOmfattet af brugerbetaling Pelsdyrfarme, som ikke har en tilladelse, men har været omfattet af regelmæssigt tilsyn inden 1. august 2017, med en produktion i intervallet 3 < DE ≤ 25 DE Alle omfattet af brugerbetaling
Vedhæftninger
Sagsadresse
Nørgårdsvej 8
7570 Vemb
7570 Vemb
- Matrikel:
- 12a - Vemb By, Vemb
Myndigheder
Adresse
Kirkestræde 11
7500 Holstebro
7500 Holstebro
Kontakt
- Telefon:
- 96117500
- Email:
- kommunen@holstebro.dk
- Hjemmeside:
- www.holstebro.dk
Parter
Adresse
Kirkestræde 11
7500 Holstebro
7500 Holstebro
Kontakt
- Telefon:
- 96117500
- Email:
- kommunen@holstebro.dk
- Hjemmeside:
- www.holstebro.dk
Offentliggørelser
Dato | Overskrift | |
---|---|---|
29-08-2023 00:00 | Offentliggørelse af basistilsyn på ejendommen beliggende - Nørgårdsvej 8, 7570 Vemb | Se detaljer |
Tilsynsinformation
- Tilsynstype:
- Fysisk tilsyn
- Tilsynskategori:
- Basistilsyn
- Tilsynsdato:
- 15-08-2023
- Baggrund for tilsyn:
- Miljørisikovurdering
- Antal markstakke:
- 0 (d. 15-08-2023)
Håndhævelser
Type | Dato |
---|