Tilsyn - Basistilsyn - Samlet tilsyn
- Titel:
- Basistilsyn - Samlet tilsyn
- Fagsystemsnøgle:
- 271f4fab-7e1e-4817-8861-62bf4c032370
- Type:
- Tilsyn
- Status:
- Offentliggjort
- Offentliggjort:
- 22-12-2022
Virksomhed
- Navn:
- Poul Grøntved
- CVR-nr:
- 19364798
- P-nr:
- 1003785059
- CHR-nr.:
- 37531
- Hovedaktivitet:
- § 12 stk. 1 nr. 1 - Sohold, som er godkendt efter tidligere gældende regler i husdyrbrugloven til270 dyreenheder, hvis mindst 90 % af dyreenhederne stammer fra årssøer med tilhørende smågrise indtil 30 kg, eller 750 stipladser til søer (kategori 1a)
- Biaktiviteter:
- H § 10 - Husdyrbrug med en tilladelse efter de tidligere gældende regler i husdyrbruglovens § 10, til et dyrehold indenfor intervallet 15 < DE ≤ 75 - svarende til en §10 tilladelse eller §10, stk 3 tillæg. (kategori 2) Pelsdyrfarme, med en tilladelse efter tidligere gældende regler i husdyrbruglovens § 10 og som er omfattet af bekendtgørelse om Pelsdyrfarme til et dyrehold indenfor intervallet 3 < DE ≤ 25 Pelsdyrfarme med en tilladelse efter de tidligere gældende regler i husdyrbruglovens § 10, som før april 2011 eller efter de tidligere gældende regler i bekendtgørelse om pelsdyrfarme, har fået en tilladelse til et dyrehold indenfor intervallet 15 < DE ≤ 75 DE - svarende til en § 10 tilladelse eller § 10 stk. 3 tillæg
Vedhæftninger
Sagsadresse
Tvedenvej 10
9300 Sæby
9300 Sæby
- Matrikel:
- 33a - Karupgård, Karup
Myndigheder
Adresse
Rådhus Allé 100
9900 Frederikshavn
9900 Frederikshavn
Kontakt
- Telefon:
- 98455000
- Email:
- post@frederikshavn.dk
- Hjemmeside:
- www.frederikshavn.dk
Parter
Adresse
Rådhus Allé 100
9900 Frederikshavn
9900 Frederikshavn
Kontakt
- Telefon:
- 98455000
- Email:
- post@frederikshavn.dk
- Hjemmeside:
- www.frederikshavn.dk
Offentliggørelser
Dato | Overskrift | |
---|---|---|
22-12-2022 00:00 | Poul Grøntved: Offentliggørelse af tilsynsrapport. EMN-2016-02149 | Se detaljer |
Tilsynsinformation
- Tilsynstype:
- Fysisk tilsyn
- Tilsynskategori:
- Basistilsyn
- Tilsynsdato:
- 01-11-2022
Håndhævelser
Type | Dato |
---|