Tilsyn - Kampagne tilsyn - 2023 Landbrug
- Titel:
- Kampagne tilsyn - 2023 Landbrug
- Fagsystemsnøgle:
- 66281c04-c9cd-4967-84a6-be5ac7fc4e16
- Type:
- Tilsyn
- Status:
- Offentliggjort
- Offentliggjort:
- 04-12-2024
Virksomhed
- Navn:
- Jørgen Christensen
- CVR-nr:
- 78189614
- P-nr:
- 1002542818
- Hovedaktivitet:
- HG § 1 stk 1 - Husdyrbrug der ikke har eller kan få en godkendelse, men med et dyrehold indenfor intervallet 75 < DE ≤ 250 DE (IED grænsen) og som har været omfattet af regelmæssige tilsyn inden 1. august 2017Omfattet af regelmæssige tilsyn Øvrige husdyrbrug større end 3 DE, omfattet af lokaliseringsgodkendelser. Forudsat at disse var omfattet af regelmæssigt tilsyn inden 1. august 2017. Øvrige husdyrbrug, der ikke har en godkendelse/tilladelse med et dyrehold indenfor intervallet 3 < DE ≤ 75 DE og som har været omfattet af regelmæssige tilsyn inden 1. august 2017 Pelsdyrfarme som ikke har en godkendelse, men har været omfattet af regelmæssigt tilsyn inden 1. august 2017, med en produktion i intervallet 25 < DE ≤ 250 DEOmfattet af brugerbetaling Pelsdyrfarme, som ikke har en tilladelse, men har været omfattet af regelmæssigt tilsyn inden 1. august 2017, med en produktion i intervallet 3 < DE ≤ 25 DE Alle omfattet af brugerbetaling
- Biaktiviteter:
- J 203. Udendørs skydebaner. (* jf. bilag 4, punkt 30)
Vedhæftninger
Sagsadresse
Bjerning Hovedvej 12
6100 Haderslev
6100 Haderslev
- Matrikel:
- 15 - Bjerning Ejerlav, Bjerning
Myndigheder
Adresse
Gåskærgade 26
6100 Haderslev
6100 Haderslev
Kontakt
- Telefon:
- 74343434
- Email:
- post@haderslev.dk
- Hjemmeside:
- www.haderslev.dk/
Parter
Adresse
Gåskærgade 26
6100 Haderslev
6100 Haderslev
Kontakt
- Telefon:
- 74343434
- Email:
- post@haderslev.dk
- Hjemmeside:
- www.haderslev.dk/
Offentliggørelser
Dato | Overskrift | |
---|---|---|
04-12-2024 00:00 | Jørgen Christensen: Offentliggørelse af tilsynsrapport | Se detaljer |
Tilsynsinformation
- Tilsynstype:
- Fysisk tilsyn
- Tilsynskategori:
- Kampagne tilsyn
- Tilsynsdato:
- 11-11-2023
Håndhævelser
Type | Dato |
---|