Tilsynsindberetning - Frederikshavn Kommune tilsynsindberetning for 01-01-2016 til 31-12-2016
- Titel:
- Frederikshavn Kommune tilsynsindberetning for 01-01-2016 til 31-12-2016
- Fagsystemsnøgle:
- Tilsynsindberetning-813-2016
- Type:
- Tilsynsindberetning
- Status:
- Oprettet
Vedhæftninger
Ingen vedhæftninger fundet.
Sagsadresse
Rådhus Allé 100
9900 Frederikshavn
9900 Frederikshavn
Kontaktoplysninger
- Telefon:
- 98455000
- Email:
- post@frederikshavn.dk
Myndigheder
Adresse
Rådhus Allé 100
9900 Frederikshavn
9900 Frederikshavn
Kontakt
- Telefon:
- 98455000
- Email:
- post@frederikshavn.dk
- Hjemmeside:
- www.frederikshavn.dk
Parter
Adresse
Rådhus Allé 100
9900 Frederikshavn
9900 Frederikshavn
Kontakt
- Telefon:
- 98455000
- Email:
- post@frederikshavn.dk
- Hjemmeside:
- www.frederikshavn.dk
Tilsynsindberetning
- Periode:
- 01-01-2016 til 31-12-2016
- Status:
- Endelig
- Kommunens bemærkninger:
- Kommunens tilsynsindberetning for 010516 til 311216 er baseret på overførsel af data fra GeoEnviron. Der har efterfølgende vist sig problemer med stamdata for primært husdyrbrug - jf. Miljøstyrelsens skrivelse af 7. april 2017. Kommunen har derfor korrigeret registreringen af en række husdyrbrug i GeoEnviron. I beretningens notefelter for kategori 1b og kategori 2 husdyrbrug er de korrekte tal for antal brug, antal tilsyn og antal håndhævelser herefter anført. Tal for opkrævet brugerbetaling er ikke korrigeret efter ændring af kategorier for husdyrbrug..
Virksomheder, afgørelser og brugerbetaling
Indsats tilsyn
| Opfyldelse af årlige mål for tilsynskategori | Mål % | Opnået % |
|---|---|---|
| Kategori 1 | 40% | 31% |
| Kategori 2 | 25% | 14% |
Håndhævelser