Tilsynskampagne - Tilsynskampagne for udendørs oplag af affald hos virksomheder i Gribskov Kommune 2018
- Titel:
- Tilsynskampagne for udendørs oplag af affald hos virksomheder i Gribskov Kommune 2018
- Fagsystemsnøgle:
- b0d7407f-32dc-4c13-93b4-1c6a44fa4737
- Type:
- Tilsynskampagne
- Status:
- Offentliggjort
Vedhæftninger
Ingen vedhæftninger fundet.
Sagsadresse
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
3200 Helsinge
- Matrikel:
- 7cg - Helsinge By, Helsinge
Kontaktoplysninger
- Telefon:
- 72496000
- Email:
- borgerservice@gribskov.dk

Adresse
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
3200 Helsinge
Kontakt
- Telefon:
- 72496000
- Email:
- borgerservice@gribskov.dk
- Hjemmeside:
- www.gribskov.dk
Parter
Adresse
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
3200 Helsinge
Kontakt
- Telefon:
- 72496000
- Email:
- borgerservice@gribskov.dk
- Hjemmeside:
- www.gribskov.dk
Tilsynskampagneinformationer
- Periodestart:
- 01-12-2017
- Periodeslut:
- 31-12-2018
- Konklusion:
- Målet var at tjekke op på udendørs oplag af affald, samt give virksomhederne mere viden om opbevaring af affald og råstoffer. Det vurderes, at dette mål blev nået. Ved tilsynene blev faktaark med oplysninger om opbevaring af affald udleveret så virksomhederne kan bruge det fremadrettet. Det vurderes, at de virksomheder der fik tilsyn i forbindelse med kampagnen fik et godt kendskab til reglerne om udendørs opbevaring af affald og råvarer så de ved hvordan de gør det korrekt i henhold til reglerne om genanvendeligt erhvervsaffald og erhvervsaffaldsregulativet. De virksomheder som fik opfølgende tilsyn havde alle sammen fået fulgt op på bemærkningerne de havde fået. Målbare parametre for at vurdere effekten af kampagnen: Hvor mange har behov for opfølgning? 5 virksomheder fik bemærkninger og varslet opfølgende tilsyn. Hvor mange har styr på forholdene efter 1. besøg? 26 havde styr på forholdene og fik ingen bemærkninger. 2 virksomheder kunne konstateres ophørt. Hvor mange har styr på forholdene efter 2. besøg? Alle.
- Effekt:
- Det vurderes, at de virksomheder der fik tilsyn i forbindelse med kampagnen fik et godt kendskab til reglerne om udendørs opbevaring af affald og råvarer så de ved hvordan de gør det korrekt i henhold til reglerne om genanvendeligt erhvervsaffald og erhvervsaffaldsregulativet.
- Mål:
- Målet med kampagnen er at oplyse virksomhederne om, hvordan de sorterer, håndterer og opbevarer affald og råvarer korrekt på udendørs arealer i henhold til kommunens erhvervsaffaldsregulativ. Ved afslutning på kampagnen skal alle virksomheder, der har fået tilsyn, have kendskab til reglerne og opbevare udendørs affald og råvarer korrekt i henhold til reglerne om genanvendeligt erhvervsaffald og erhvervsaffaldsregulativet. Målbare parametre for at vurdere effekten af kampagnen: Hvor mange virksomheder har behov for opfølgning? Hvor mange virksomheder har styr på forholdene efter 1. besøg? Hvor mange virksomheder har styr på forholdene efter 2. besøg?