Tilsynsindberetning - Aalborg Kommune tilsynsindberetning for 01-01-2018 til 31-12-2018
- Titel:
- Aalborg Kommune tilsynsindberetning for 01-01-2018 til 31-12-2018
- Fagsystemsnøgle:
- Tilsynsindberetning-851-2018
- Type:
- Tilsynsindberetning
- Status:
- Oprettet
Vedhæftninger
Ingen vedhæftninger fundet.
Sagsadresse
Boulevarden 13
9100 Aalborg
9100 Aalborg
Kontaktoplysninger
- Telefon:
- 99313131
- Email:
- aalborg@aalborg.dk

Adresse
Boulevarden 13
9100 Aalborg
9100 Aalborg
Kontakt
- Telefon:
- 99313131
- Email:
- aalborg@aalborg.dk
- Hjemmeside:
- www.aalborgkommune.dk
Parter
Adresse
Boulevarden 13
9100 Aalborg
9100 Aalborg
Kontakt
- Telefon:
- 99313131
- Email:
- aalborg@aalborg.dk
- Hjemmeside:
- www.aalborgkommune.dk
Tilsynsindberetning
- Periode:
- 01-01-2018 til 31-12-2018
- Status:
- Endelig
- Kommunens bemærkninger:
- Aalborg Kommune har ifølge fagsystemet Geoenviron ført tilsyn på hhv. 51% på Kategori 1a og 1b virksomheder/landbrug, samt 26% af kategori 2 virksomheder/landbrug. Kommunen har ydermere gennemført to tilsynskampagner omhandlende hhv. affald og plast på virksomhedsområdet. Tilsynsopgaven for 2018 vurderes derfor at være løst i overensstemmelse med miljøtilsynsbekendtgørelsen. I forhold til brugerbetaling, så er de fleste af oplysningerne fra DMA ikke korrekte, hvilket skyldes, at brugerbetaling indkræves i løbet af november, hvormed brugerbetaling fra december 2018 ikke er opkrævet og dermed ikke taget med. Aalborg Kommune har indtastet de korrekte tal.
Virksomheder, afgørelser og brugerbetaling
Indsats tilsyn
Opfyldelse af årlige mål for tilsynskategori | Mål % | Opnået % |
---|---|---|
Kategori 1 | 40% | 46,06% |
Kategori 2 | 25% | 25,55% |
Håndhævelser