Tilsynsindberetning - Aalborg Kommune tilsynsindberetning for 01-01-2018 til 31-12-2018
- Titel:
- Aalborg Kommune tilsynsindberetning for 01-01-2018 til 31-12-2018
- Fagsystemsnøgle:
- Tilsynsindberetning-851-2018
- Type:
- Tilsynsindberetning
- Status:
- Oprettet
Vedhæftninger
Ingen vedhæftninger fundet.
Sagsadresse
Boulevarden 13
9100 Aalborg
9100 Aalborg
Kontaktoplysninger
- Telefon:
- 99313131
- Email:
- aalborg@aalborg.dk
Myndigheder
Adresse
Boulevarden 13
9100 Aalborg
9100 Aalborg
Kontakt
- Telefon:
- 99313131
- Email:
- aalborg@aalborg.dk
- Hjemmeside:
- www.aalborgkommune.dk
Parter
Adresse
Boulevarden 13
9100 Aalborg
9100 Aalborg
Kontakt
- Telefon:
- 99313131
- Email:
- aalborg@aalborg.dk
- Hjemmeside:
- www.aalborgkommune.dk
Tilsynsindberetning
- Periode:
- 01-01-2018 til 31-12-2018
- Status:
- Endelig
- Kommunens bemærkninger:
- Aalborg Kommune har ifølge fagsystemet Geoenviron ført tilsyn på hhv. 51% på Kategori 1a og 1b virksomheder/landbrug, samt 26% af kategori 2 virksomheder/landbrug. Kommunen har ydermere gennemført to tilsynskampagner omhandlende hhv. affald og plast på virksomhedsområdet. Tilsynsopgaven for 2018 vurderes derfor at være løst i overensstemmelse med miljøtilsynsbekendtgørelsen. I forhold til brugerbetaling, så er de fleste af oplysningerne fra DMA ikke korrekte, hvilket skyldes, at brugerbetaling indkræves i løbet af november, hvormed brugerbetaling fra december 2018 ikke er opkrævet og dermed ikke taget med. Aalborg Kommune har indtastet de korrekte tal.
Virksomheder, afgørelser og brugerbetaling
Indsats tilsyn
| Opfyldelse af årlige mål for tilsynskategori | Mål % | Opnået % |
|---|---|---|
| Kategori 1 | 40% | 46% |
| Kategori 2 | 25% | 26% |
Håndhævelser