Tilsynskampagne - Tilsynskampagne for udendørs oplag 2019
- Titel:
- Tilsynskampagne for udendørs oplag 2019
- Fagsystemsnøgle:
- 057ca5f5-0972-416e-a04d-54098bedf299
- Type:
- Tilsynskampagne
- Status:
- Offentliggjort
Vedhæftninger
Ingen vedhæftninger fundet.
Sagsadresse
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
3200 Helsinge
- Matrikel:
- 7cg - Helsinge By, Helsinge
Kontaktoplysninger
- Telefon:
- 72496000
- Email:
- borgerservice@gribskov.dk

Adresse
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
3200 Helsinge
Kontakt
- Telefon:
- 72496000
- Email:
- borgerservice@gribskov.dk
- Hjemmeside:
- www.gribskov.dk
Parter
Adresse
Rådhusvej 3
3200 Helsinge
3200 Helsinge
Kontakt
- Telefon:
- 72496000
- Email:
- borgerservice@gribskov.dk
- Hjemmeside:
- www.gribskov.dk
Tilsynskampagneinformationer
- Periodestart:
- 01-01-2019
- Periodeslut:
- 31-12-2019
- Konklusion:
- Kommunen har sat fokus på opbevaring og håndtering af affald og råstoffer og derved gjort virksomhederne mere opmærksomme på, at deres udendørs oplag af affald og råstoffer kan udgøre en potentiel forureningsrisiko hvis ikke de sørger for korrekt opbevaring.
- Effekt:
- Årets tilsynskampagne har givet os mere generel viden om opbevaring og håndtering af udendørs oplag. Generelt så det rigtig pænt ud på de virksomheder som blev besøgt under kampagnen, men det er vigtigt også fremadrettet at have fokus på det udendørs oplag.
- Mål:
- Målet med kampagnen er at oplyse virksomhederne om, hvordan de sorterer, håndterer og opbevarer affald og råvarer korrekt på udendørs arealer i henhold til kommunens erhvervsaffaldsregulativ. Ved afslutning på kampagnen skal alle virksomheder, der har fået tilsyn, have kendskab til reglerne og opbevare udendørs affald og råvarer korrekt i henhold til reglerne om genanvendeligt erhvervsaffald og erhvervsaffaldsregulativet. Målbare parametre for at vurdere effekten af kampagnen: · Hvor mange virksomheder har behov for opfølgning? · Hvor mange virksomheder har styr på forholdene efter 1. besøg? · Hvor mange virksomheder har styr på forholdene efter 2. besøg?