Tilsynsindberetning - Albertslund Kommune tilsynsindberetning for 01-01-2019 til 31-12-2019
- Titel:
- Albertslund Kommune tilsynsindberetning for 01-01-2019 til 31-12-2019
- Fagsystemsnøgle:
- Tilsynsindberetning-165-2019
- Type:
- Tilsynsindberetning
- Status:
- Oprettet
Vedhæftninger
Ingen vedhæftninger fundet.
Sagsadresse
Nordmarks Allé 1
2620 Albertslund
2620 Albertslund
Kontaktoplysninger
- Telefon:
- 43686868
- Email:
- albertslund@albertslund.dk

Adresse
Nordmarks Allé 1
2620 Albertslund
2620 Albertslund
Kontakt
- Telefon:
- 43686868
- Email:
- albertslund@albertslund.dk
- Hjemmeside:
- www.albertslund.dk
Parter
Adresse
Nordmarks Allé 1
2620 Albertslund
2620 Albertslund
Kontakt
- Telefon:
- 43686868
- Email:
- albertslund@albertslund.dk
- Hjemmeside:
- www.albertslund.dk
Tilsynsindberetning
- Periode:
- 01-01-2019 til 31-12-2019
- Status:
- Endelig
- Kommunens bemærkninger:
- Der er i 2019 udført i alt 153 tilsyn, heraf 74 som basis- og prioriteret tilsyn med brugerbetalingspligtige virksomheder og øvrige virksomheder, hvor alle miljøforhold er gennemgået og kontrolleret. De resterende 79 tilsyn er udført som opfølgning på miljøforhold, som kampagnetilsyn, ved klager over virksomheder og ved akut uheld. Der er besøgt i alt 118 virksomheder og 1 husdyrbrug. I kommunens Miljøtilsynsplan 2018-2021 er målet at udføre 95 basistilsyn eller prioriteret tilsyn. Kommunens eget mål er ikke opfyldt for 2019. Miljøstyrelsens krav om, at mindst 40 % af listevirksomhederne og mindst 25 % af bilag 1-virkosmhederne, autoværkstederne og husdyrbrug skal have et tilsyn hvert år, er opfyldt.
Virksomheder, afgørelser og brugerbetaling
Indsats tilsyn
Opfyldelse af årlige mål for tilsynskategori | Mål % | Opnået % |
---|---|---|
Kategori 1 | 40% | 82,35% |
Kategori 2 | 25% | 33,33% |
Håndhævelser