Tilsynskampagne - Opsporing af nye virksomheder omfattet af tilsynspligt jf. brugerbetalingsbekendtgørelsens bilag 1.
Tilsynskampagne - Opsporing af nye virksomheder omfattet af tilsynspligt jf. brugerbetalingsbekendtgørelsens bilag 1.
Titel:
Opsporing af nye virksomheder omfattet af tilsynspligt jf. brugerbetalingsbekendtgørelsens bilag 1.
Fagsystemsnøgle:
eaf25803-5071-48c8-a451-4b52d15bc2a4
Type:
Tilsynskampagne
Status:
Offentliggjort
Vedhæftninger
Ingen vedhæftninger fundet.
Sagsadresse
Bjarkesvej 2
3450 Allerød
Matrikel:
12d - Kollerød By, Lynge
Kontaktoplysninger
Telefon:
48100100
Email:
kommunen@alleroed.dk

Myndighed Myndigheder
Adresse
Bjarkesvej 2
3450 Allerød
Kontakt
Telefon:
48100100
Email:
kommunen@alleroed.dk
Hjemmeside:
www.alleroed.dk
Parter
Adresse
Bjarkesvej 2
3450 Allerød
Kontakt
Telefon:
48100100
Email:
kommunen@alleroed.dk
Hjemmeside:
www.alleroed.dk
Tilsynskampagneinformationer
Periodestart:
01-11-2019
Periodeslut:
20-12-2019
Konklusion:
Det konkluderes, at sammenligning mellem egne virksomhedsdatabaser og CVR, kombineret med fysisk opsøgende arbejde er gavnlige i forhold til vedligehold af listen over tilsynspligtige virksomheder.
Effekt:
Der blev registreret 2 nye virksomheder der er tilsynspligtige, 1 tilsynspligtig virksomhed er lukket, 4 nye virksomheder vurderes ikke tilsynspligtige, samt 3 virksomheder/adresser der bør undersøges nærmere. Dertil har kampagnen givet nogle supplerende oplysninger/rettelser til vores register.
Mål:
Kampagnens mål er at registrere ny virksomheder omfattet af Allerød Kommunes tilsynspligt, herunder at registrere eventuelle ophørte virksomheder. Kampagnen er begrænset til et område i Vassingerød, nærmere betegnet virksomheder på Nøglegårdsvej, Smedevangen, Industrivej og Industriskellet. Ved gennemgang af vores register over tilsynspligtige virksomheder blev adresser uden registrerede virksomheder noteret som fokusadresser. Ved gennemgang af CVR-registeret og eget register blev virksomheder i vores register, som ifølge CVR er ophørte, udvalgt som fokusadresser. Ved det fysiske besøg i kampagneområdet blev fokusadresserne forsøgt besøgt. Desuden blev der under besøget i kampagneområdet registreret virksomheder som ikke var fundet jf. ovenstående metoder.