Tilsynskampagne - Opsporing af nye virksomheder omfattet af tilsynspligt jf. brugerbetalingsbekendtgørelsens bilag 1.
- Titel:
- Opsporing af nye virksomheder omfattet af tilsynspligt jf. brugerbetalingsbekendtgørelsens bilag 1.
- Fagsystemsnøgle:
- eaf25803-5071-48c8-a451-4b52d15bc2a4
- Type:
- Tilsynskampagne
- Status:
- Offentliggjort
Vedhæftninger
Ingen vedhæftninger fundet.
Sagsadresse
Bjarkesvej 2
3450 Allerød
3450 Allerød
- Matrikel:
- 12d - Kollerød By, Lynge
Kontaktoplysninger
- Telefon:
- 48100100
- Email:
- kommunen@alleroed.dk

Adresse
Bjarkesvej 2
3450 Allerød
3450 Allerød
Kontakt
- Telefon:
- 48100100
- Email:
- kommunen@alleroed.dk
- Hjemmeside:
- www.alleroed.dk
Parter
Adresse
Bjarkesvej 2
3450 Allerød
3450 Allerød
Kontakt
- Telefon:
- 48100100
- Email:
- kommunen@alleroed.dk
- Hjemmeside:
- www.alleroed.dk
Tilsynskampagneinformationer
- Periodestart:
- 01-11-2019
- Periodeslut:
- 20-12-2019
- Konklusion:
- Det konkluderes, at sammenligning mellem egne virksomhedsdatabaser og CVR, kombineret med fysisk opsøgende arbejde er gavnlige i forhold til vedligehold af listen over tilsynspligtige virksomheder.
- Effekt:
- Der blev registreret 2 nye virksomheder der er tilsynspligtige, 1 tilsynspligtig virksomhed er lukket, 4 nye virksomheder vurderes ikke tilsynspligtige, samt 3 virksomheder/adresser der bør undersøges nærmere. Dertil har kampagnen givet nogle supplerende oplysninger/rettelser til vores register.
- Mål:
- Kampagnens mål er at registrere ny virksomheder omfattet af Allerød Kommunes tilsynspligt, herunder at registrere eventuelle ophørte virksomheder. Kampagnen er begrænset til et område i Vassingerød, nærmere betegnet virksomheder på Nøglegårdsvej, Smedevangen, Industrivej og Industriskellet. Ved gennemgang af vores register over tilsynspligtige virksomheder blev adresser uden registrerede virksomheder noteret som fokusadresser. Ved gennemgang af CVR-registeret og eget register blev virksomheder i vores register, som ifølge CVR er ophørte, udvalgt som fokusadresser. Ved det fysiske besøg i kampagneområdet blev fokusadresserne forsøgt besøgt. Desuden blev der under besøget i kampagneområdet registreret virksomheder som ikke var fundet jf. ovenstående metoder.